Bzzzzzzzzzzzz

Så lät det i mitt öra igårkväll efter jag hade lagt mig. Orsaken: en mygga modell fetare hade letat sig in i sovrummet. Jag låg vaken i en och en halv timme tills J kom hem efter krogen. Han fick i uppdrag att likvidera myggan, varpå han ställde sig och försökte skjuta ner den med en hårsnodd (?!) Efter mycket om och men förpassades ohyran till de sälla jaktmarkerna.
Då började J snarka istället.
Ridå.

Nu blir det en snabbis på stan innan förberedelserna för festen börjar. Avfärd kl 14.30, två outfits ska packas. Det är mycket nu.

Trevlig lördag!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara P

Hm, snarkande sambo känns igen :) Lägg till en sparkande Lucas också så får du min natt.. Ha så kul ikväll :)

2009-07-25 @ 12:58:28
Postat av: Kerstin

Åå, redan åkt alltså? Hoppas på X antal roliga sms...det förstår du va??? ;) Kramar från Nitsrek love

2009-07-25 @ 16:37:30
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0