Matvrak

Sitter just och tittar på Halv 8 Hos Mig på 4an. Folk är så duktiga på att laga mat, själv är jag helt kulinariskt handikappad. Det är ironiskt att jag som är så glad i mat är så totalt oförmögen att laga den. Min syster däremot, hon är en fena i köket. Av någon outgrundlig anledning har hon snott åt sig alla matlagningsgener. Känns inte helt okej. Men å andra sidan har jag snott alla hennes tekniska gener. Moahahahah!


Fick jag bara äta en sak resten utav livet så skulle det vara detta: mammas soppa♥. Det godaste som finns!

xoxo

Kommentarer
Postat av: storasyster

For your information...Mina tekniska färdigheter växer med stormens hastighet, kan t.ex lämna kommentarer på min systers blogg :)Förresten: läskunnig+kokbok=matlagare!

2009-11-11 @ 09:16:15
Postat av: Sara

Syster: Ja, kommentera är ju ...svårt ;) Och det där med att läsa kokböcker är inte riktigt min grej som du vet. Jag äter hellre det du lagar :D

2009-11-11 @ 10:49:10
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0