Lämna genast datorn och bege er till tv:n och SVT1!

...för där hedras ikväll den bortgångne Patrick Swayze med en utav de bästa filmerna ever: Dirty Dancing. Must see!

Mitt inköpsstopp är fortfarande intakt, jag gick istället till sjukhuset och hälsade på mormor ♥ som opererades idag. Blir frisk snart mormor!

Dock blir det nog en liten sväng på stan imorgon innan jag ska äta brunch på Legends med Bee och C.
 I love brunch. När man ska äta brunch måste man vara förberedd. Och med förberedd menar jag iklädd leggings ( eller annan valfri o-tajt underdel) samt rymlig tröja. Man måste ju få plats med all god mat OCH det rejäla efterrättsbordet.
Är man modig tar man även med sig matlåda som man smyger ner lite extrakäk i.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0