Shoppingvakuum.

Det börjar bli bråda tider i butiken, vilket innebär en massa folk som köper massa böcker och vill ha massa paket. Det är sannerligen tur att denna högtid bara kommer en gång per år, för man blir präktigt trött på inpackande och trängsel efter ett tag.
Det är svårt att känna riktig julkänsla när man hamnar mitt i julkänslans fulaste del ( trängsel, hets, stress osv).Egentligen vill man bara att den där jäkla 24:e ska komma så fort som möjligt så det blir avklarat någongång.

Dessutom har jag hamnat i nån sorts shoppingvakuum, det är en massa saker jag vill handla, men jag kommer inte ritkgit för mig att göra det. Mycket konstigt, det är ett onaturligt tillstånd för mig.

Idag fick jag tvinga mig själv att gå iväg och köpa en ny deo. Då är det illa, hörruni.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara P

Förstärkning på ingång, vi ses på lördag :)

2008-12-03 @ 21:21:35
URL: http://sarapson.blogg.se/
Postat av: Sara

Yay, på lördag kommer du, ÄNTLIGEN! Jag längtar =)

2008-12-03 @ 22:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0