Stressstresstress

Efter jobbet idag drog jag och Jessie ut på stan; hon ville ha smakråd på en nyårsklänning och jag behövde kolla in lite julpressies. Det fick bli en tripp till hederliga MQ där J fick en klapp. Nu har jag iallafall köpt två, så nu känns det som jag är igång. Nu ska jag bara hitta tid till att hitta resten. Suck.
Jag förstår inte hur jul, som var värsta bästa grejen när man var mindre, har utvecklats till nåt jobbigt, stressigt och pressande. Det är synd! Det borde vara lagstadgat att alla fick vara ledig i två veckor före jul och typ en vecka efter. Och alla får extra julpengar så att de kan köpa paket och ingen behöver sitta ensam och vara ledsen.
Det kör vi på!

xoxo


Kommentarer
Postat av: K

Okey, SÅ bra sagt. Håller med till 110%. Vad f-n har hänt???

2008-12-11 @ 10:39:08
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0