Hm.

Trots att alkoholintaget var minimalt känner jag mig något ur fas idag. Måste vara värmen. Anyways, så var det inte det minsta trevligt att ta sig upp imorse för att bege sig till kolgruvan igen. Men nu är det bara två dagar kvar...

Igår var det dock jättekul! Dock var det någon ( läs: J) som hade druckit lite för mycket ( läs: han var skitfull) Jag var tvungen att valla hem honom strax efter klockan 01. Men det var nog lika bra det, annars hade jag nog varit ännu mer ur fas i skrivande stund.

Lite apelsinjuice på det här så ska nog den här dagen gå också. Ikväll: Mamma Mia med världens bästa mamma!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Jag har bytt bloggadress och du hittar mig numera på www.myrrah.blogg.se

2008-07-31 @ 09:53:56
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0