Det är fredagskväll...

Nu har vi just kommit hem från svärmorsfirandet. Vi var ute och åt middag och sedan bowlade vi. Jag förstår inte vad som har hänt med mina bowlingskills, förut var jag rätt bra. Numera är jag skitkass.
Imorgon ska jag jobba ( sorg) men sedan kommer familjen för att fira min födelsedag. Då ska vi ut och äta. Igen. Det är mycket mat nu känner jag. Får bli rejält med träning nästa vecka.
Noterade just att Gina Tricots webshop har öppnat. Det känns som en mycket bra utveckling tycker jag.

Jag gjorde just min dagliga arbetsförmedlingskontroll. Detta erbjöds ( i urval) : ryskspråkig översättare med teknisk kompetens, tandhygienist, talpedagog samt morgonpigg truckförare.

Nej, inget drömjobb idag heller.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara P

Vadå, ryska, kan du väl ;), vi måste ta en fest någon dag... jag har lååångtråkigt, puss

2008-10-17 @ 23:41:43
URL: http://sarapson.blogg.se/
Postat av: K

Hihihi du är så rolig Sara. :-D Och kom ihåg att tränar man så flitigt som du kan man äta vad man vill. Så det så. sträng och hård röst Webbshop??? Ajdå...livsfarligt. Iii.

2008-10-18 @ 10:32:28
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0