Ni kan kalla mig bowlingdrottningen

Ikväll vankades det bowling tillsammans med våra gäster från Kungshamn. Jag brukar vara....host... medioker... när det ska bowlas, fast det uppvägs av att jag tycker att det är så kul. Idag var jag i mitt livs form och fick 125 poäng ( förmodligen värdelöst för den vane bowlaren, men världsklass för mig)

Mental notes; saker som måste fixas innan fredag:

*  Systemet; införskaffa proviant för fredag och lördag ( förlåt levern)
*  Outfit; tills lördagens partaj
*  Hämta min beställda polismössa
* Fixa inflyttningspresent till C.

Imorgon väntar fler aktiviteter efter jobbet, då ska vi gå på hockey ( ! )

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

HÄJA Saraaaaa!!!!!!! :-D

2008-10-30 @ 13:20:14
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0