Another day, another dollar

Jag förstår inte, jag som alltid har haft världens bästa nattsömn sover urdåligt nuförtiden. De två senaste nätterna har jag dessutom drömt mardrömmar. För en person som är så beroende av sin nattsömn ( läs: jag blir grinig som en 3åring om jag inte får SOVA) så suger det rejält.  Ikväll ska jag knalla iväg på Body Jam, så jag hoppas att jag blir jättetrött och sover inatt.

På den positiva sidan så noterar vi att det är LÖNING på torsdag. Ljuva löningsdag, det är den finaste dagen i hela månaden ♥ Jag har dessutom bokat en ansiktsbehandling på lördag, så jag har något att se fram emot.

J beställde ett hemmabiosystem i fredags ( pojkleksaker) som vi väntar på nu. Han byggde dessutom ihop en ny tvbänk i söndags ( medans jag sälade i soffan och var okontaktbar) så nu är det fint i vardagsrummet.

Mitt nya jobb kom inte idag heller. Suck.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0