Homecoming.

Imorse kom J hem igen. Äntligen. Även om det såklart är mycket roligare när han är hemma så är inte jag den som lider av att vara ensam. Tvärtom så har jag ett rätt kraftigt ensambehov som behöver tillfredsställas med jämna mellanrum.

Det finns ju vissa saker som passar ypperligt att göra när man är ensam. Några exempel:

- Sjunga i duschen. Och då menar jag inte att man nynnar lite försiktigt, utan här snackar vi all in, hela Mamma Mia-soundtracket ( förlåt grannarna)

- Youtuba hela Britneys bidrag till musikskatten samt alla koreografier från svunna SYTYCD-säsonger. Om och om igen.
- Sno galgar från Js sida av klädkammaren. Nu hänger alla mina kläder på fina galgar. Moahahaha.

- Ha på sig ful-trosor. Alla tjejer har ju såna trosor, som förvisso är Bekväma, men nödvändigtvis inte är det snyggaste underplagget man äger. Bland mitt trosurval denna vecka hittar vi såna som mina systerdöttrar har valt ut åt mig, bl.a. ett par knallgula Halloween-inspirerade varianter med glittriga spindlar samt ordet Buuuuuu skrivet över hela röven samt ett par gråa och rosa med rymdskepp på. Båda i rekorderlig bomull såklart, spets tilltalar inte 7- och 4åringar.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Låter som snyggaste trosorna EVER enligt mig. Allt klär en skönhet. Kram.

2009-08-15 @ 12:35:41
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Sara

Min kära, du är alltför rar <3

2009-08-15 @ 16:03:13
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0