Mamma borde vara lite stolt...

...för min fiskanrättning smakade riktigt bra. Faktiskt. Lite impad av mig själv. Jag kanske borde försöka mig på att laga mer mat, kanske t.o.m. sånt som har mer än två ingredienser. Jag ska fundera på saken.

Imorgon är jag ledig, vilket känns helt underbart. På dagordningen står möte med C, träning, leverans av Ett Styck Kvarglömt Föremål samt lunch med min sambo ( som det inte känns som jag har sett på en vecka typ) Dessutom behöver jag shoppa lite. Jag vet inte riktigt vad, men jag har ett Behov.

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Häääj lilla smula, kan jag höra av mig när jag och Den Blonda anländer?? Åh vad snällt att du tar dig tid att återgälda Föremålet..host host, vet inte vad som tog åt mig..hur kunde jag glömma? moa ha ha Stor kram, hörs och SES imorgon! löv

2009-02-25 @ 21:31:54
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Sara

Gör så!

2009-02-26 @ 10:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0