Redan onsdag

Veckorna går i sanning fort. Nu är det bara fyra dagar kvar tills vi åker. Tydligen är det runt en 30 grader på land och 27 grader i vattnet. Det tycker inte jag låter speciellt otrevligt.
Jag har börjat packa litegrann ( läs: lagt alla sommarkläder jag äger och har i en stooor hög på golvet) Förmodligen kommer jag att få sålla lite. Det största problemet är skor. Vad ska man ha för skor med sig? För skor ska jag ha på mig. Hela tiden. Vår vän Martin gick barfota i Thailand och fick en mask i foten. EN MASK I FOTEN! Den rörde sig under huden och grejer. Händer detta mig så ryker förståndet med en gång. Huvaligen.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vilken fiiiin liten docka/gubbe/figur då fick - åh!! Ta med på resan! Och ang det där om mask i foten, jag kräks här framför datorn. HJÄLP. :-o På lördag kan vi diskutera packning. nöjd

2009-01-14 @ 12:02:31
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0