Summering 2008

Ännu ett år har gått. Det är nästan läskigt hur fort det går, hur ska man hinna med nåt egentligen? För att summera året har jag gjort som många andra; snott en lista ( tack K)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, blev sambo för första gången i mitt liv. Stort.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hmm, minns inte riktigt vad jag lovade förra året - förmodligen nåt om mat och träning. Höll det väl lika bra som alla andra år.  

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, S&M fick ett fin son och K&B ökade på med en sötlök till.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej *peppar peppar osv*

5. Vilka länder besökte du?

Åland. Och det är inte ett eget land. Så bara Sverige då antar jag.

6. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
Mindre ont i magen. Mer nattsömn.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas
1 juli, då flyttade jag in hos J. 8 september, för då har vi årsdag.

8. Vad var din största framgång 2008?
Det har sorgligt nog inte hänt mig nåt som jag kan kalla framgång, tror jag?

9. Största misstaget?
Stressat och oroat mig så mycket så att magen till sist tog stryk.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte mer än detta som har hänt nu på slutet. Tack och lov.

11. Bästa köpet?
Alla bästbästa saker jag har, har jag fått i år, så de räknas väl inte. Hmm, är rätt nöjd med min Peak-munkis som jag köpte, den är rosa och varm.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, moget nog.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Jag fick tillbaka min vän♥

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Chris Brown - Forever, låtarna från Mamma Mia-soundtracket, Maskinen - Segertåget

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har varit väldiga toppar och dalar detta år, så både glad och ledsen.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat?

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Datanördat mig?


18. Hur tillbringade du nyår?
På middag tillsammans med nio utav de roligaste och finaste människorna som finns.


19. Blev du kär i år?

Skulle väl vara i J igen då.

20. Favoritprogram på TV?
Criminal Minds, The Hills, So You Think You Can Dance, Scrubs mfl. mfl.


21. Bästa boken du läste?
Jo Nesbø:s Snömannen. Spännande!

22. Största musikaliska upptäckten?
Maskinen

23. Något du önskade dig och fick?
Helårsprenumeration på Elle.

24. Något du önskade dig men inte fick?

Jodå. And then some.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Det var mitt i veckan, så jag jobbade och sedan blev jag firad utav J och hans familj.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Obegränsat med pengar resten utav livet.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Inspirerad utav alla bloggerskor.

28. Vad fick dig att må bra?
Att återfå vänner och att hitta nya.


29. Vem saknade du?
Min familj. Det skulle inte göra något om de bodde lite närmare, även om inte 50 minuters bilväg är så värst farligt egentligen.


30. De bästa nya människorna du träffade år 2008?
Har fått galet fin kontakt med färska bekantskaper under 2008; ska vara noga med att vårda dem under 2009 ( och de andra åren också)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0