090712

OMG, det regnar inte! Kors i taket! Fast å andra sidan är det nog för tidigt att säga nåt säkert om det, jag tycker det ser ut som om det molnar på hela tiden, Suck.

Enligt utmärkta yr.no ( som är utmärkt så länge det visar sol) ska det bli väldigt fint i huvudstaden imorgon. Det tackar vi för!

Idag kommer dagen att gå åt till packning. Och att packa ur. Och packa i igen. Jag har för närvarande en tresidors lista som ska följas. J mumlade nåt om att vi inte ska vara borta i en månad, men han fattar liksom inte. Orka och stå där nere och inse att man har glömt nåt. Typ en flasköppnare. Eller stå och förbanna det faktum att man bara tog tre par skor istället för fyra. Icke, det händer inte mig. Hellre för mycket än för lite, det är mitt motto.

xoxo


Kommentarer
Postat av: K

Exakt!! Hellre för mycket än för lite, mitt packningstips sen år tillbaka. :) IIIIIIIIIII! När B kommer skall jag börja intensivpacka. Går på sparlåga nu pga Lekande Ungar.

2009-07-12 @ 16:30:48
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0