Måndagskväll

Den här dagen svischade förbi rätt snabbt, tiden går märkbart fortare när man har något att sysselsätta sig med. Idag har jag pysslat lite med vårt Bullerbyhus som vi har i butiken. Bullerbyhuset är ett litet rött lekhus för våra yngsta kunder, men på senare tid har det förfallit lite. Men nu är det fint igen! Efter att ha torkat bort det mesta barnkletet där inne tapetserade jag väggarna med Pippi Långstrump-tapet, så nu är det någorlunda fräscht.

....och imorgon kommer jag att ha träningsvärk. Jag är hopplöst armklen och får säkert träningsvärk imorgon. Suck.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Barnklet är äckligt. Den kletigaste av dem alla är NISS. Kraaaam. Hörs sänn. :D

2009-07-21 @ 06:41:42
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Sara

Kerstin: Förvisso, men han är även sötast :)

2009-07-21 @ 10:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0