Fjärilar i magen

Nu har jag förhoppningsvis förberett mig färdigt inför morgondagen. Som sagt, håll gärna tummarna!
Nu sitter jag och målar naglarna. Alla vet ju att det är superviktigt att ha rätt nagelfärg när man ska prata radio. Det måste kännas rätt och idag känns det rätt med rött.

Jag har dessutom hunnit med en massa andra saker under kvällen: tvättat, gjort matlåda till J (eh, kokat makaroner) samt styrt lite Britney-resa med K♥. Vi har ju viss erfarenhet av att åka och se världsartister, sist var det 50 Cent och G-Unit. Nere i Malmö fanns då 50, massor och mängder av aggressiva manspersoner och...jag och K. Ett minne för livet :D

xoxo


Kommentarer
Postat av: K

Kan du lita på. Det enda som stör mig är att våra inbjudningar till VIP-festen kom bort..slarvigt av oss att inte hålla ordning på dem. :D

2009-05-28 @ 12:10:12
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0