Lilla listan

Det trogne läsaren vet att jag är en sucker för listor:

1.
De 3 senaste köpen jag gjort är en svart body, en skinnkjol och en pälsjacka
2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är bloggkändisen Kerstin
3. Det senaste jag googlade var " reglerteknik" (Reglerteknik behandlar hur tekniska system kan regleras för att få önskat dynamiskt beteende)
4. Mitt absolut sämsta köp någonsin har jag förträngt- Köper bara Bra och Användbara saker.
5. I min handväska har jag just nu allt jag behöver för att klara mig: nycklar, plånbok och Försvarets Hudsalva
6. Min favoritgata i världen är lugna gatan.
7. Mitt signaturplagg är leggings ( stolt medlem av Leggingsklubben ffs!)
8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob: Jag kör mer på kvantitet än kvalitet :D
9. Jag är beroende av laptopen, fetaost och julmust
10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: leggings, högklackat och svart
11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja den som hade roligast kläder
12. Jag har aldrig köpt något från Ullared.
13. Jag fyndar bäst på en ledig dag i gott sällskap
14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja någon som har samma storlek som jag.
 15. Mitt nästa stora inköp ska bli skooooooor alternativt en nyårsklänning. Eller båda.
16. Min stilikon är ingen speciell, det finns många att inspireras av. 
17. I min skosamling har jag inte tillräckligt många skor.
18. Min drömväska är ingenting jag har funderat speciellt mycket på.
19. Varje månad shoppar jag för lagom mycket.
20. På nätet shoppar jag helst just nu från Nelly.se och Eleven.se
21. Min favorit-modeblogg är Elin Klings
22. Jag är som snyggast när jag är ledig
23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag Jessa eller J.
25. Mitt drömjobb är inom RADIO♥

Godmorgon!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Bloggkändis och bloggkändis..jag vet inte jag. Hehe. Snarare tvärtom. Hoppas allt är bra liten? <3

2009-11-17 @ 19:51:33
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Sara

Kerstin: Jo, det är du <3 Allt är bra med mig, hoppas allt ät bra med dig??

2009-11-17 @ 21:55:06
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0