091003

Gääääääääsp! Ännu en natt med minimalt antal sömntimmar. Jag kan inte komma ihåg när jag sov en hel natt sist. Det är lite sorgligt faktiskt.

Igår var det en mycket trevlig kväll med förrätt, varmrätt ( som JAG tillagade och ännu har jag inte hört nåt om någon ev. matförgiftning) samt charader. Jag och J bildade lag och vann faktiskt. Lite otippat. Jag trodde jag sög på charader. I guess not.

Sedan tog vi en liten promenad till Koriander där vi spanade lite på folk innan vi gick hem. Note to self: det är höst nu, och rövkallt. Nästa gång du ska vistas ute, tag på mer kläder. För igår höll du minsann på att förvandlas till ett torskblock.  

Nu: möta upp el parentos och hälsa på mormor ♥

Senare: Brunchklubben sammanträder! Gott!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0