And so it begins..

För en stund sen avslutades det första av förhoppningsvis många födelsedagskalas. Idag var syster med familj samt pappa och styvmor här, vi träffades på Alfie´s och käkade och sen gick vi upp hit för att avnjuta min morotskaka. Och ja, den var ätbar ( and then some) MMMMMmmmmmmmmm!


I skrivande stund är det betydligt mindre kaka kvar!

En massa paket fick jag också. Tänka sig att man fortfarande får så mycket paket fast man börjar bli lite till åren.


Ett utav de många paketen från syrran♥ som innehöll nåt riktigt fint:


Världens goaste kakor! Innehåller solroskärnor och grahamsmjöl ( och förvisso annat, men det kan man ju ignorera) så de är nästan nyttiga!

Clara och Alva hade också bidragit:


Egendesignade armband. De vet vad moster gillar!


Nu börjar tydligen nån viktig fotbollsmatch (gäsp) Själv ska jag se på Körslaget.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh vad fina saker - vad goa de är. Inatt drömde jag om oss...drömmen inkluderade även en tredje person, helt SJUKT. Inget sexuellt alltså hähä, men ruskigt sjukt. Berättar SÄNN. <3

2009-10-11 @ 09:08:40
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Sara

Kerstin: Hum hum, detta låter väldigt spännande! Ser fram emot att höra detaljerna! Kör försiktigt <3

2009-10-11 @ 11:01:58
URL: http://pinkshit.blogg.se/
Postat av: Tommie

Ska ni dejta?

Det är för övrigt jääävligt förbjudet att posta bilder på mat jag kan tänka mig äta. Blev fruktansvärt sugen nu. Tycker det är dålig stil! :D

2009-10-11 @ 11:19:39
URL: http://artworks.se/vardag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0