Skyldiga nöjen

Det här med guilty pleasures har har jag skrivit om förut. Den trogen läsaren vet att jag är tämligen förtjust i Krokodiljägaren ( dvs betalar extra för Animal Planet och äter frukost framför Steve och hans semi-öppnade khakiskjorta varenda dag).
Dock är inte det enda som jag håller lite tyst om att jag gillar. Så, I give you: guilty pleasure no 2:

wwe-raw-superstars-wallpaper-preview
Yes, ni ser rätt: amerikansk wrestling

Jag får skylla på en traumatisk barndom med begränsat tvkanalutbud eller nåt, för jag kollade på wrestling ofta back in the day. Det brukade gå på tv3 och ZTV och jag var helt lomhörd för det faktum att det var totalfejkat.

 Min favorit var superläskiga The Undertaker som blev just favorit eftersom jag en gång noterade att han hade SARA tatuerat på halsen.  Numera går det på tv4 Sport och det händer titt som tätt att jag kikar på det. Varför vet jag inte. The Undertaker är faktiskt fortfarande verksam, han har hållit på med det där sen 1984 ( tack Wikipedia).


Lite läskig.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh gud. Det står verkligen Sara. Hahahhahahah, världens roligaste ju. <3 Hihihihi.

2009-10-21 @ 11:11:19
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Anna

HAHA, ja brukade kolla på wrestling när ja var mindre me pappa :D sjukt kul att se alla tighta små paket!!

2009-10-22 @ 16:23:39
Postat av: Anonym

Kerstin: Tycker du inte J borde gåra nåt liknande?



Anna: Du har så rätt, wrestlingmänniskor har inga hemligheter :D

2009-10-22 @ 16:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0