090902

Inatt sov jag inte i min egen säng eftersom NÅGON snarkade oerhört mycket. NÅGON var uppenbarligen helt oväckbar, så istället för att bruka måttligt våld ( karma, ni vet) så tog jag mitt pick och pack och drog till soffan. Tack och lov för att vi har en bekväm soffa!

Onsdag redan, de här veckorna går allt rätt fort ändå. Efter jobbet idag ska jag på veckans andra danspass, dock på ett annat ställe än där jag var igår. Jag har faktiskt löst medlemsskap på ett annat ställe bara för att få dansa lite mer. Konstigt kanske ni säger. Beach januari 2010 i Thailand säger jag.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Therese

Shit! Du är målmedveten (och rik om du kan ha ett SATS-medlemskap plus ett annat!)

2009-09-02 @ 13:21:41
URL: http://theresemedmera.blogg.se/
Postat av: Sara

Therese: Ont ska med ont fördrivas, så att säga.

2009-09-02 @ 14:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0