Beslutsångest (för omväxlings skull)


På lördag är det fin galej som gäller. Då måste man ju se anständig ut. Tydligen är det inhyrt mingelfotografer som ska smyga runt och föreviga kvällen. Allt detta medför att outfiten måste kännas perfekt. Nu har jag två klänningar, och vet inte vem jag ska välja. Den blå är från Vila och den köpte jag idag. Materialet kommer inte riktigt till sin rätt på fotot, det är inte denim som det ser ut. Det känns som man syns lite mer i den färgen, än datamönstret som är på den andra. Den sistnämnda är även lite mörkare än vad den ser ut här.

Hilfe hilfe!





                                   vs  

xoxo


Kommentarer
Postat av: Sara P

Jag tycker den blå :)

2008-08-13 @ 21:37:46
Postat av: Sara

Tack, det är den jag själv lutar åt :)

2008-08-14 @ 10:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0