Där vinet går in, går vettet ut.

Idag har jag varit risig. Ett överdrivet intag av alkohol igårkväll ( jag tror att jag hade roligt, även om jag inte minns allt) gjorde att jag har haft jätteont i magen hela dagen. Den är dum, den där magen.

Det var en mycket trevlig kväll på balkongen, även om undertecknad drack lite för mycket... Dock är det ett antal saker som jag gärna hade haft ogjort. Ibland vet man inte när man ska sluta prata. Klantigt!

Nu blir det snart film. Det är inte jag som har valt, och jag misstänker att den är kass. Suck. Men det gör inget, för IMORGON HAR JAG SEMESTER! Jag försöker övertala J att vi ska åka till Kolmården, men det går sådär.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0