I vinet sanningen?

Igår var det en mycket trevlig kväll. Helt oplanerat var det också, vilket kanske var en bidragande faktor. Den nya Tiger-tshirten invigdes och motsvarade alla förväntningar. Igårkväll var första gången på jag vet inte hur många år som vi inte gick ut, utan satt och pratade här tills halv tre och sedan gick ut och fick oss lite nattamat. Trivsamt.
Själv tillbringade jag den största delen av kvällen i en viss persons sällskap. Till min förvåning var det jättetrevligt, och vi har u både en stundande kräftskiva, Lisebergsbesök samt en Thailandsresa inplanerat. Vem skulle ha trott det?

Man skulle kunna tro att jag är färdigshoppad efter tre dagar i Sthlm, men icke. Som det står på de något tacky kylskåpsmagneterna vi säljer i butiken: "Jag har shoppat hela mitt liv, men har ändå inget att ha på mig"

Amen to that.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi gillar den nu eller?

2008-08-10 @ 01:05:35
Postat av: Sara

Japp, vi gillar den nu. För närvarande iallafall ;)

2008-08-10 @ 21:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0