Minisemester

Jag svkyr regn. Ännu mer avskyr jag regn på min semester. Vi snackar inte något stilla sommarregn heller, utan mer åt monsunhållet. Så TRÅKIGT!
Så imorgon åker jag och J till Stockholm och bor på hotell ett par nätter och köper oss lyckliga. Vi ska bo på Hotell Kung Carl alldeles vid Stureplan. Detta hotell hade lustigt nog huvudrollen i en bra bok jag läste för ett tag sen: 

                                      Väninnorna och Kung Carl av Kicki Norman

B.t.w., jag köpte en helt galen klocka idag. Den var rosa, och det var allt som spelade nån roll. Ch-ch-check it out: 

                                                               I love pink shit!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara P

Läcker!

Härligt med STHLM! Ha det så kul!

2008-08-05 @ 16:14:15
Postat av: Sara

Tack Saris! Nåt måste man göra för att trösta sig, eftersom det råkar vara regnperiod just nu. Fy.

2008-08-05 @ 20:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0