Semester bitches!

Äntligen har jag jobbat färdigt på ett tag. Idag spöregnar det ute. Need I say more...?

Igårkväll firades det lite, först med grillbuffé och sedan en uteserveringstur. O var hemma från Norge och jag passade på att leka med hans Iphone. Lite frän var den. Jessie visade bilder från NY, LA och Las Vegas, det är ju inte så att man blir lite sugen.

Idag ska det bli en tur på stan. Jag behöver: a) hitta en outfit till kvällen, b) laga min rosa sko som har mist en klack, c) genomföra en soldans så att det blir bättre väder.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Ida

jag vill också ha semester, men det blir ingen för mig i sommar :(

2008-08-02 @ 12:41:24
URL: http://moaidaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0