Spetsigt

Imorgon är det som bekant utkliv på gång. Jag har en allvarlig störning som yttrar sig på så vis att jag oftast vill ha något nytt varenda gång jag ska kalasa. Om jag fick som jag ville imorgon, skulle jag ha på mig den här:

Från www.forever21.com

Fast jag skulle gärna vilja att den var lite kortare. I en perfekt där jag var sykunnig skulle jag givetvis kunna korta av den lite.
Jag gillar det här med spets. Jag kommer ihåg en svart topp med spets på jag hade för länge sen, jag undrar vart den tog vägen? Misstänker att någon lånade den och att den inte hitta tillbaka till mig sen. Jag avskyr när sånt händer.

Nu sitter jag och lyssnar på The Veronicas Untouched - så bra! Kan bli morgonkvällens anthem.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0