Torsdag

Det är redan torsdag, tänka sig. Dock känns det som om den här veckan inte kan gå tillräckligt fort. Om tiden kunde snabbspola fram till den 10/9 så skulle jag vara väldigt tacksam. Varför? Får då kommer det att vara fritt fram på jobbet i tio dagar eller nåt. Ljuvlighet.

Igårkväll styrketränade jag igen, jag hade helt missat att det var roligt. Speciellt skönt är det att man inte behöver passa några tider, utan man kan gå dit och svettas lite när man känner för det. Idag har jag heller ingen träningsvärk efter den fasansfulla benpressen, tack och lov.

Till helgen vankas det drinkfest med Jessie och Jo. Kan bli väldigt spännande. Kan bli väldigt berusat. Men, det är så det ska vara!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara P

Jag väntar också... ska bli kul att träffa er :)

Hoppas helgen blir trevlig, själv ska jag på skogamarten

2008-08-29 @ 10:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0