Jag och Jenna

Idag var jag iväg och tränade igen, Body Jam denna gång. Känns fint att jag har haft kortet i två dagar och redan varit iväg två gånger. Men man vet ju hur det där blir sen...
Inatt drömde jag att Jenna Jameson var min bästa vän. Inte på nåt sexuellt sätt ( inte för att jag är attraherad av flickor men det ärslutsats man skulle kunna dra eftersom hon är Porrstjärnan med stort P) utan bara en vän. HOn sydde t.o.m. en klänning åt mig i drömmen, vilken rar flicka.
Nu kan man ju undra vad detta egentligen betyder? Jag hade just sett ett Sex&The City-avsnitt med tonvikt på vänskap innan jag gick till sängs och låg och funderade lite på det där med vänner... Hur detta föranledde en dröm om vänskap med Jenna är en gåta. I butiken har vi drömlexikon som jag brukar slå upp saker i, men av nån anledning misstänker jag att Jenna inte är med.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0