God Jul!

Nu är det faktiskt julafton sedan ett par timmar tillbaka, så god jul everyone! Hoppas att ni får en riktigt trevlig dag med en massa god mat och trevligt sällskap.
Själv har jag varit på uppesittarkväll med hela gänget. Denna kväll innefattade bingospelande ( jävlahelvetesskitspel), klappbytande samt pingisspel (ja, ni läste rätt) Jag kan informera om att undertecknad fortfarande är en jäkel på pingpong. Nästan iallafall.
Nu är det dags för sängen här, imorgon blir det en bråd dag. Först blir det julafton med J innan jag beger mig hemöver mot föräldrahemmet. Om inget oförutsett händer kommer jag att mellanlanda hemma hos K för lite julmys innan jag fortsätter hem.

Jag funderar fortfarande om jag ska Våga Vägra Juldagen och stanna hemma på denna traditionella kalasdag. Let´s face it; det är egentligen som vilken dag som helst, förutom att det är ännu svårare att få beställa i baren, mycket trängre ( så nån kommer att spilla på dig/trampa på dina tår) plus ( och detta är nästan det viktigaste) det är ohyggligt lång kö till toaletten.
Ni med liten blåsa vet vad jag menar.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0