Lång måndag

Dagen har varit lång och jag har uppskattningsvis slagit in en miljon paket. ALLA vill ha sin skit inslagen, vad hände med att slå in det själv så att det blir lite mer personligt?
Efter jobbet tog jag och J en minirunda på stan och inhandlade lite julklappar. Sina har nu J slagit in, märkt och placerat under julgranen. Han är en sucker för jul, min man. De som han ska ge till mig får dock inte ligga där, jag vill inte se vad jag får innan. Mina ligger numera gömda under en filt i klädkammaren, och där ska de bli kvar.

Senare kom C hit med en låda morotsmuffins ( g-o-t-t) och vi beställde lite prylar från Asos. Här skulle man ju ha tagit tillfället i akt och köpt julklappar till lite folk.
Det gjorde man inte.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0