Onsdag 10/12, kl 23.30:

(telefonen ringer, undertecknad ligger och sover)

S: (sömndrucket) Hallå
J: ( berusad, ute på julbord med jobbet, nu på krogen) Halllååååååå
S: ( sömndrucken och nu irriterad) Vadvilldu?
J: Ja älschar dig (sludder, sludder)
S: Mmm, jag vet, jag älskar dig med, men jag sover nu. Vi ses ju snart.
J: Ja äääääääälschar dig ( gör suspekta pussljud)
S: Mmm, fast nu sover jag.
J: Aj lööööv jo, vi ses snart, jag kommer hem och kramar på dig ( mera pussljud)
S: Mmm, fast då sover jag. Så stör mig inte. Hejdå ( klick)

Ni ser så kärlekfull jag är. Sen låg jag vaken en stund och skrattade åt hur roligt det måste ha sett ut när store J stod där mitt på krogen och gjorde pussljud i mobilen. Hähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0