Snart fredag

Jag är så mätt, har inmundigat x antal skumtomtar, julmustglas, pepparkakor och andra kakor. Men gott var det! Och Sunes Jul var som vanligt lysande. Reprisera detta a.s.a.p! Efter alla avsnitt styrde vi lite med vår superbraiga uppesittarkväll som vi ska ha den 23:e samt filade på menyn för nyår. Det är mycket nu.

Om exakt en månad sitter jag på flyget till Thailand. Om vi inte har störtat än. Eller blivit bordade av terrorister.

Imorgon kommer butiken vara bemannad av idel elit; både Sara P och Johanna är tillbaka. Ingen är nöjdare än jag :D

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Saaalaaaaa! Åh, låter supernajs, vad bra att Sune var bra. Så att säga. Jag köpte den på DVD och tänker överraska B med en uppesittarkväll, fast just nu känns det som han inte förtjänar det. FNYS. I och för sig kommer jag ju ta 50% av hans extraintjänade pengar, så en sketen DVD kan han väl få glo på ett tag...moa ha ha. Jag är tlöttig. Blä. Kramar från KJÄLL, hörs snart...väs väs väs

2008-12-19 @ 07:35:13
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0