Äntligen fredag

Fredag och lön, jag vet inte någon kombo som är bättre! Dock fick jag av nån konstig anledning lön redan igår, något som jag firade med att köpa en ny bikini. Jag hittade världens finaste ( som dessutom var mer än halva priset) bikini eftersom det verkar bli badväder i helgen. Förvisso brukar inhandlandet av ny bikini oundvikligen betyda moln och regnskurar, men man kan ju alltid hoppas.

Helgen ska tillbringas på landet hos storasyster, jag åker dit imorgon. Hela familjen ska hämta upp mig vid tåget och sen drar vi till stranden.
Den nya bikinin ska dock invigas redan efter jobbet då det blir kvälldopp!

Idag är det ännu en fridfull dag.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0