Beachen baby

Efter att ha tillbringat två härliga dagar i solen på stranden var det idag dags att återvända till kolgruvan. Men nu är det bara fem ( 5) dagar kvar till semestern. Det känns som om jag kan uthärda det, även om jag inte har min partner- in-crime Johanna vid min sida längre. Hon har nämligen ryckt in i lumpen idag. Hon är otroligt saknad!
Nu kommer jag ensam att få uthärda historier om hur skinnflådd min chef blir i underlivet av att cykla ( det var så dagen inleddes)

Orka!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara P

Hon är ju för underbar! Ha det så mysigt på jobbet idag då! Själv ska jag nog få barnvakt så att jag kan sola lite:)

2008-07-28 @ 10:59:54
Postat av: Sara

Visst är hon... Tyvärr.

2008-07-28 @ 12:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0