I love fynd

Igår gjorde jag ett riktigt fynd när jag svepte förbi Åhléns av alla ställen efter jobbet. Uppdraget var att hitta en somrig klänning till det stundande utklivet. Resultatet blev en grön skapelse med svarta prickar och lite svarta broderier. I liked it ( läs: den var även mkt urringad och kortkort) Dessutom var det halva rea-priset. Kan det bli bättre?

När jag kom hem fick jag presenter från USA av snälla Jessie. En jättefin tröja samt två Victoria´s Secret-läppglans. TACK!

Jag har just upptäckt att det är lite si och så med avståndsbedömningen en dag som denna. Jag brakade för en stund rätt in i disken med höften före. Aj. Det måste också bero på värmen.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0