Cupcake-emergency

Å kära nån. C bjöd in mig på muffins-buffé på onsdag med tillhörande tittning på SATC-filmen. Det låter ju helt ljuvligt, men det finns en hake.
Jag måste baka muffins.
Första tanken i mitt huvud är att man kanske kan köpa goda muffins nånstans..? Inte? Å andra sidan är bakning lite av min forte, jag är helt kulinariskt handikappad men bakning fixar jag faktiskt. Kan bero på att bakning är en mer exakt vetenskap än matlagning, där man ska gå på känsla ang. kryddning och skit.
Så, nu gäller det att googla muffinsrecept ( läs: lättbakade muffinsrecept).

 Nåt i den här stilen kanske?

xoxo


Kommentarer
Postat av: Sara P

Köp fluff och ha på, färga den lite fin med karamellfärg och strö på hjärtströssel.

2008-11-11 @ 12:13:41
URL: http://sarapson.blogg.se/
Postat av: K

MMM!!! Cupcakes! Vad GOTT. Finns nog ganska många enkla recept på muffins tror jag...MMMMMMMM. Vill ha nuuuu.

2008-11-11 @ 12:29:17
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Sara

Sara P, du är ju suverän! Värsta bra tipset! ka bege mig till Maxi ikväll och botanisera lite =)

2008-11-11 @ 14:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0