Det är ingen vanlig dag, för det är mormors födelsedag!


Jag befinner mig nu på min arbetsplats för sjätte dagen i rad. I skrivande stund har vi noll kunder i butiken, vilket betyder att sex timmar kommer att kännas oändligt långt. Dock har jag något att se fram emot efter jobbet, då jag ska åka och fira mormors 82-årsdag! Grattis Gunvor! Presenten ( hon har frånsagt sig alla presenter, men nånting måste man få när man fyller) består av en fin flarra rödvin. För är det nåt man ska göra på en lördagskväll när man fyller 82, så är det att ta sig ett järn.
Grattis världens finaste mormor!

Annars kan ni ta och kolla in bästa Ks blogg som har fått nytt utseende. Kalassnygg!

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Men åh. rodnar GRATTIS Gunvor, coolaste mormodern ever!!!

2008-11-22 @ 12:21:50
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0