Direktrapport från Landet

Jag är som bekant hemma hos föräldrarna över helgen. Här på landet serveras det mycket god mat ( har ätit tre gånger idag, då är inte all choklad och julmust inräknad) fast det är dock kallt! Jag är van värmen i vår lägenhet, och här får man trampa runt i tjocktröja och raggsockor. Men det gör inget.
Dagens aktiviteter har innefattat ett besök hos min far&styvmor ( måltid numero uno) tillsammans med mina systerdöttrar+svåger.Vi var ute på promenad med hund och klappade hästar ( Jag kom på hur mycket jag älskar hästar, nån som vill börja rida tillsammans med mig???) Sen åkte jag tillbaka hit till mamma&styvfar ( måltid två och tre) och i skrivande stund sitter vi och myser. Och äter litegrann till. Just nu tittar de på dansbandstramset, vilket jag märkte med en gång inte var något för mig.
Imorgon bär det av till civilisationen igen. Där kylskåpet är tomt, fast temperaturen är högre.

Trevlig helg på er alla!

xoxo


Kommentarer
Postat av: K

Jagvilljagvilljagvill!!!! ( Rida alltså ) :-D weee

2008-11-16 @ 06:49:41
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0