Jag - ett nagellacksfreak

Ikväll bestämde jag mig att prova China Glaze BFF som jag fick av K ♥  i födelsedagspressie( tillsammans med en massa andra fina saker förstås)  Jag kan överlägset säga att China Glaze är de bästa nagellacken jag har provat, det är lätt att måla och de torkar på nolltid. BFF är  "  är en holografisk mörkrosa nyans med lila inslag. Med denna färg på dina naglar så kommer du att vara fin till både vardags och fest" ( www.eleven.se) Synd bara att det är lite mer vardag än fest för min del imorgon, suck. Men titta vad fint det blev! :

( OBS! Bortse från torra/trasiga nagelband, jag är rätt kass på att sköta sånt)

Måste.beställa.fler.nagellack.

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Åh!!! Rodnar av stolthet! Vad fiiint det blidde!!!

2008-11-11 @ 22:14:55
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0