Kallt.

Jag gillar verkligen inte den här årstiden. Det är kallt. Det blåser. Det regnar. Eller så blåser det kallt och regnar samtidigt.
Ikväll har jag tvättat ( tråkigt) och sett på världens bästa tv-program ( Criminal Minds). Jag försökte tänka lite varmare tankar, så jag bytte färg på naglarna.

Mavalas La Paz - I like it.

Imorgon ska jag fixa pass, det känns lite ångestladdat. Förra gången struntade jag i hur jag såg ut på passfotot = fick dras med ett ful-pass i en herrans massa år. Detta skall icke upprepas.

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Fiiina naglar!! Och...:

Muffinsbild, muffinsbild, muffinsbild, muffinsfotooooooooooooooo!! besatt o konstig

2008-11-14 @ 12:04:07
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0