Lördag 11.57

Det var som bekant Halloween-fest igår. Tyvärr var det en rätt trist fest, men vår lilla grupp gjorde det bästa utav situationen iallafall. Jag hade valt rätt outfit iallafall, ingen annan var slampig polis. Kvällens minst orginella idé var nog djävul, det verkade som om alla sprang omkring med små horn på skallen. Bland de minnesvärda förklädnaderna finns E som blottare ( endast iklädd lång rock, och då menar jag endast), R i fruktansvärt skrämmande Jigsaw-kostym och N som en ruskigt porträttlik Joker.

Nu är det bara att ladda om, ikväll är det inflyttningfest. I skrivande stund är jag ungefär 0% sugen. Ska ta en tur på stan och se om jag hittar nåt roligt att ha på mig, då brukar det kännas bättre.

K, bara en vecka kvar!

xoxo


Kommentarer
Postat av: K

Jä jä jäääääääääääää!!!!!!!!!!

2008-11-01 @ 19:45:19
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0