Måndag. Nu igen.

Honestly, det måste vara så att måndagar är mer förekommande än andra dagar i veckan. Suck. Det känns som det är måndag jämt.
Större delen utav söndagen tillbringades i soffan ( såg på Coach Carter=bra film) där jag försökte kurera mitt onda öra med x antal liter Julmust♥. Men framåt kvällen började jag känna mig extremt rastlös och dessutom skulle J lägga sig och sova ett par timmar då han skulle iväg och jobba natt, så jag behövde komma ut.

Då åkte jag och C och spelade bingo.

Japp, ni läste rätt. Vännen E jobbar ibland som bingoutropare i en hall, så vi drog dit för att vinna storkovan. Tyvärr så lyste storkovan med sin frånvaro, men det var rätt trevligt ändå. De serverade t.o.m. Julmust på burk, så jag var nöjd. Enda minuset ( förutom de...eh....speciella människorna som huserade i bingohallen samt den suspekta lukten) var att man var tvungen att viska hela tiden. Det var lite jobbigt. 

Jag kommer att återvända, då ska storvinsten ros hem. 

xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0