Några nya vänner

På äldre dar har jag blivit helt facinerad av skor. Skor i alla de former. Förut så kvittade det var jag satte på fötterna, så länge jag inte fick skavsår. Till saken hör att jag har väldigt svåra fötter ( läs: sneda, ett fint genetiskt drag jag delar med syster, mor och mormor. De är inte freaky sneda eller nåt, men dock sneda så det räcker), varpå det kan vara svårt att gå oskadd i ett par högklackade pjuks. Antingen så har fossingarna rätat upp sig lite, eller så har min toleransnivå höjts, nu vill jag bara ha fiiina skor på mig, all day every day.
Jag tänkte härmed presentera några nya inneboende i min klädkammare:
 
Vintage - Gåva från KW´s mamma, anno 60-tal kanske? (skon, ej mamman)


The Foxy Shoe - Gåva från bästa K. Kanske den finaste jag någonsin sett (både skon och K)

The Vintage Boot - Buren av min finaste mormor på den tiden hon dansade bort flera kvällar i veckan div. uteställen

Jag hoppas att de ska känna sig hemma här hos mig ( noterar dock att den röda stöveln skulle behöva en rengöring..host..) och inte ge mig för många skavsår.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Sara P

Åh, de röda var sååå fina! Snart kommer jag och jobbar :)

2008-11-21 @ 10:57:36
Postat av: Sara

Jaaaa, snart kommer du =) Äntligen! Jag såg att du jobbar nu på söndag, själv åkte jag på mån-lör den här veckan. It kind of sucks.

2008-11-21 @ 12:33:48
Postat av: Sara P

jobbar nästa lördag, jobbar du då?

2008-11-21 @ 13:48:20
Postat av: Sara

Sorry love, nästa vecka är det mån-fre, sön.. Men de andra helgerna, då är det du och jag!

2008-11-21 @ 15:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0