Ni kan kalla mig The Cupcake Queen. Typ.

Efter att ha lekt domestic goddess i köket ett tag, resulterade detta i en plåt muffins ( muffinsplåt, 64:-, inhandlad på ClaesOhlsson dagen till ära) Det blev en variant av ljus muffin med hackad Marabous choklad med Dajm i. Av nån konstig anbledning hamnade all choklad på botten(=dåligt) men de brände inte fast eller blev lösa (=bra). Dessa ska imorgon garneras med små hjärtan, ska bara få dem att fastna ( Sara P, jag fattade inte det där med äggvitan! Kanske kan man ta lite choklasås och limma med...? )

Som tur var hade jag ständig smskontakt med min klippa Sara P, som bistod med allt från ingrediensförslag till ugngradtal. Jag bugar och bockar =)

Nu ska Sara ( a.k.a Nigella) duscha samt fixa naglarna.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara P

Du vispar upp äggvita lite lätt och tar en tandpetare eller tops och duttar äggvitan på hjärtat och "limmar" fast det på muffinet. chokladsås funkar nog också eller smält choklad så att det stelnar och inte blir kladdigt. Kram

2008-11-12 @ 00:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0