Passport

När man ska åka utomlands måste man ha ett pass. Mitt pass har gått ut för ett tag sen, så nu måste jag skaffa ett nytt. Förut har polishuset haft öppet till 19 på kvällen, vilket har betytt att jag har kunnat åka dit efter jobbet. Nu har det ändrat öppettiderna, vilket betyder att jag måste inställa mig där i arla morgonstund för att fotas och grejer... Suck. Arla morgonstund är inte min bästa stund när det gäller fotograferande. Det här med pass känns  lite angeläget, man ska ju ha det ett bra tag. Jag minns med fasa att jag inte ansträngde mig nåt vidare inför mitt förra passfoto, och då var resultatet därefter också. Det var en mycket lycklig dag när passet gick ut.

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Polishuset..väs väs.

2008-11-12 @ 18:04:21
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0