Söndag 12.22

Gäsp! Det här med tvådagars tar på krafterna, trots allt är man ju inte 20 längre. Men kul var det! Lika avslaget som festen var i fredags, lika K-U-L var det igår. C´s lägenhet var fylld av glada människor, och jag har inte skrattat så mycket på evigheter.
Sedan begav vi oss till vårt vanliga ställe och där var det som vanligt. Dock inträffade en incident som var minsta sagt...skakande. Eller nåt, jag vet inte riktigt än faktiskt. Usch. Jag gillar inte att inte veta.

Idag vill jag bara sitta. Ensam. Men jag ska på söndagsmiddag hos J´s föräldrar.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara P

Vilken tur att det blev roligt men det låter lite oroväckande det där andra, trevlig söndag på dig iaf!!

Kramis

2008-11-02 @ 14:50:39
URL: http://sarapson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0