T minus 60 minutes

En timme kvar utav den här arbetsveckan. Den känns väldigt lång, för jag har fått ont i ena örat. Damn it, jag trodde jag inte skulle bli sjukare nu.
Imorgon ska jag förmodligen åka hemöver och hälsa på familjen. Jag har även tänkt att tillbringa natten där, vilket vetyder att jag ska stanna inne i helgen. Detta är ju en liten sensation i sig själv. För att detta ska kunna hända behöver jag lämna stan, för det finns många trevliga vänner som försöker fresta mig. Nu hoppas jag att min mor har laddat kylskåpet, för jag är sugen!

Hoppsan, nu är det bara 55 minuter kvar. Yay!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara P

Mammas mat är bäst :)

2008-11-14 @ 18:36:34
Postat av: K

MMM. Jag vill också ha Mammas Mat. avundsjuk Penny skall iväg till McD ikväll, men det är inte samma sak...vrål. Vill ha hemlagat, iiii.

2008-11-14 @ 18:57:14
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0