Våga vägra saxofon

Är det någon mer än jag som tycker att saxofon är ett obehagligt instrument? När det inte gör ljud ifrån sig så är det väl okej, men jag freakar ur när jag hör saxofonljud. Tänk lite 80´s musik och dansband sådär. Jätteobehagligt. Hu.

Dock har jag funnit en låt som innehåller sagda instrument, fast ändock är rätt bra. Eftersom jag fortfarande inte har lärt mig hur man klistrar in ett youtube-klipp så får ni länken här. Det är inte bara saxonfonen som gör att detta egentligen inte är min kopp te, jag är inte ett stort technofan. Nej, ge mig lite härlig skaka-stjärt hiphop eller r'nb närsomhelst.
Dessuom, varför ska det ofta vara nakna brudar i technovideos? Vad har jag missat?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0