An additional b-day!

Idag jobbade jag olyckligtvis, men sedan kom älskade föräldrar, syster,svåger+systerdöttrar samt mormor för att fira min födelsedag. Vi var ute och åt ( smaskade in mig en underbar laxfile med bladspenatsås, MUMS) och sedan hade vi efterrätt och paketöppning ( tack alla underbara människor som har givit mig gåvor) här hemma.
Ett mycket trevlig firande, igen. Nu får det vara slut på festligheterna för det här året.

Ikväll har jag, J, C,M och K varit och bowlat. Det gick kalasbra för mig, jag kom inte sist. Sedan gick J på fest ( någon kommer somna pissfull i soffan ikväll) K åkte hem, M skulle träffa folk på Pitcher´s och jag och C gick och satte oss och myste på lokal ett tag. Det här med att vara nykter på en lördagskväll är faktiskt underskattat. Ibland.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0